ПОШИРЕНІ ПИТАННЯ

 

Реєстрація та вхід

 

Що таке Мої Бонуси?

Мої Бонуси - Програма лояльності для клієнтів Ощадбанку. Клієнти можуть стати учасниками Програми згідно правил Програми. Учасники накопичують бонуси для подальшого їх обміну на різноманітні винагороди, такі як подарункові сертифікати для магазинів і ресторанів, для знижок на авіа та залізничні квитки, проживання в готелях і т. п.

 

Які типи карток приймають участь у Програмі?

У Програмі приймають участь картки Visa Rewards, Visa Infinite, Visa Platinum, емітовані Банком.

 

Як я можу зареєструвати свій обліковий запис?

Зареєструватися можна через чат-бот Ощадбанку у Telegram https://t.me/oschadBot?start=owamsoru52  або Viber viber://pa?chatURI=oschadbankbot&context=6lulwept8m, або безпосередньо на сайті Програми лояльності.

Для реєстрації на сайті Програми лояльності Вам необхідно виконати наступні кроки:

Перейдіть на http://bonus.oschadbank.ua і натисніть кнопку «Зареєструватися». Ви потрапите на сторінку реєстрації. Щоб розпочати процес реєстрації, Вам необхідно ввести дані Вашої відповідної карти Visa для перевірки. За допомогою технології 3D-Secure ми підтвердимо, що Ви є власником цієї карти. Надайте запитувану інформацію та натисніть «Відправити» .

Після цього Ви будете перенаправлені на сторінку профілю Мої Бонуси з повідомленням, що підтверджує успішну активацію.

 

Як мені увійти до свого облікового запису Програми лояльності?

Зайдіть на http://bonus.oschadbank.ua Якщо Ви є зареєстрованим користувачем, натисніть кнопку «Вхід» і введіть своє ім'я користувача та пароль. Якщо Ви ще не зареєстровані у Мої Бонуси, здійсніть реєстрацію, дотримуючись інструкцій, наведених у запитанні 3 вище.

 

Чи можу я використовувати свої банківські реквізити Oschadbank online для входу на сайт Мої Бонуси?

Ні, Вам необхідно зареєструватися окремо для облікового запису Мої Бонуси, як описано у запитанні 3 вище.

 

Чи можу я мати доступ до Мої Бонуси через сайт www.oschadbank.ua?

Ні, Вам необхідно зареєструватися та увійти через веб-сайт Мої Бонуси http://bonus.oschadbank.ua.

 


 

Накопичування Бонусів

Як я можу заробляти бонуси для винагород?

Ви можете заробляти призові бонуси кожного разу, коли користуєтеся продуктами Ощадбанку. Зверніть увагу на список бонусів для кожного продукту і типу транзакції:

У разі оплати товарів і послуг карткою Visa від Ощадбанку в торговельно-сервісних мережах України і за кордоном, в тому числі онлайн, Бонуси нараховуються за наступною формулою:

Бонуси нараховуються після реєстрації картки в Програмі:

• 0.5 бонусу зараховується за кожні 10 грн.

Списання 1 бонусу = 0.10 грн.

Окрім стандартних бонусів, які нараховуються за платежі картами в роздрібних і сервісних мережах, нараховуються різні типи додаткових бонусів:

  • Вітальний бонус 1: 200 (двісті) бонусів, які надаються, якщо учасник протягом 30 календарних днів з моменту реєстрації у Програмі виконав три та більше розрахункові операції за допомогою будь-якої із зареєстрованих у Програмі карток.
  • Вітальний бонус 2: одноразове подвійне нарахування бонусів за розрахунковими операціями, що здійснені учасниками протягом 30 календарних днів з моменту реєстрації учасника у Програмі, за умови виконання трьох та більше розрахункових операцій за допомогою будь-якої із зареєстрованих у Програмі карток.
  • Святковий бонус: 200 (двісті) бонусів, які одноразово нараховуються учаснику до Дня народження, за умови що учасник є активним в Програмі (заходив в обліковий запис не менше одного разу за попередній місяць).
  • Заохочувальний бонус: 200 (двісті) бонусів, які не частіше одного раза на місяць нараховуються учаснику, якщо протягом календарного місяця обсяг розрахункових операцій по окремій зареєстрованій картці перевищує 10 000 (десять тисяч) гривень;
  • Додаткові види бонусів, які можуть нараховуватись у випадках, визначених Організатором або Банком.

На карти Visa Rewards, Visa Infinite, Visa Platinum, емітовані Банком і зареєстровані для участі в Програмі, бонуси нараховуються з моменту реєстрації учасника на сайті Програми.

У певних ситуаціях, зокрема під час рекламних кампаній або спеціальних акцій і пропозицій від Організатора Програми, Банку або Партнерів Програми, додаткові бонуси можуть нараховуватися згідно правил зарахування додаткових бонусів, про які повідомляється окремо і які застосовуються разом із іншими бонусами на умовах цих рекламних акцій, спеціальних акцій і пропозицій.

 

Як швидко бонуси з'являться в моєму обліковому запису після того, як я здійсню покупку за допомогою своєї картки?

Бонуси за покупки, здійснені за допомогою Вашої карти, зараховуються до Вашого облікового запису протягом 30 робочих днів після появи транзакції у виписці по картці.

 

Як я можу дізнатися кількість накопичених бонусів?

Увійдіть до свого облікового запису, доступні бонуси відображаються у верхній правій частині панелі меню навігації. Ви також можете натиснути на Мій профіль, щоб переглянути детальну інформацію про Ваш обліковий запис. Щоб побачити зароблені бонуси, перейдіть на сторінку «Мій баланс».

 

Де я можу побачити суму Вітальних бонусів, які були зараховані на мій обліковий запис?

Увійдіть до свого облікового запису, натисніть Мій профіль у верхній частині меню навігації. Щоб побачити Вітальні бонуси, отримані в результаті транзакції, перейдіть на сторінку «Мій баланс».

Ви також можете переглянути детальну виписку за рахунком, вибравши період в меню «Мій баланс».


 

У мене є кілька карт, пов'язаних з моїм обліковим записом. Як я можу дізнатися кількість бонусів, зароблених кожною картою?

Увійдіть до свого облікового запису, натисніть «Мій профіль». У «Моєму профілі» натисніть «Мій баланс», і Ви зможете переглянути загальну кількість бонусів, зароблених за кожну карту, прив'язану до Вашого облікового запису, вибравши певний період.

 

Коли закінчується термін дії моїх бонусів?

Термін дії бонусів закінчується через 12 місяців з дати зарахування.


Керування моїм обліковим записом

 

Як я можу увійти до свого облікового запису?

Ви можете отримати доступ до свого облікового запису онлайн 24/7, використовуючи ім'я користувача та пароль.

 

Як я можу скинути пароль облікового запису Мої Бонуси, якщо я його забув?

Зайдіть на сайт Програми лояльності, натисніть «Увійти» і натисніть на «Забули логін / пароль?».

Виберіть один з 3 способів скидання пароля і натисніть «Продовжити / відновити».

 

Якщо ви обрали спосіб 1: Діюча карта, яка на даний момент пов'язана з моїм обліковим записом

Введіть деталі карти і натисніть Продовжити.

Вас буде перенаправлено на сторінку підтвердження 3D Secure, де Вам необхідно буде ввести одноразовий пароль, відправлений на Ваш мобільний телефон і / або адресу електронної пошти.

По завершенню перевірки Вашого одноразового пароля Вас буде перенаправлено на сторінку, де Ви зможете створити новий пароль. Потім Вас буде перенаправлено на сторінку входу, де Ви зможете увійти, використовуючи свою адресу електронної пошти і новий пароль. Ви також отримаєте електронний лист з підтвердженням зміни пароля.

 

Якщо ви обрали спосіб 2: Підтвердження адреси електронної пошти

Введіть адресу електронної пошти та номер мобільного телефону, використані для реєстрації в Програмі лояльності, і натисніть «Відновити». Ви отримаєте лист з кодом підтвердження.

Введіть код підтвердження на сайті Програми лояльності та натисніть «Продовжити».

Після того, як Ви успішно ввели код підтвердження, Вас буде перенаправлено на сторінку, де зможете створити новий пароль. Потім Вас буде перенаправлено на сторінку входу, до якої зможете увійти, використовуючи свою адресу електронної пошти і новий пароль. Ви також отримаєте електронний лист з підтвердженням зміни пароля.


Якщо ви обрали спосіб 3: Код підтвердження, наданий колл-центром

Зверніться в колл-центр для отримання коду підтвердження. Після верифікації Вашого облікового запису в колл-центрі, код підтвердження буде відправлений на Вашу зареєстровану адресу електронної пошти.

Зайдіть на веб-сторінку Програми лояльності, натисніть «Увійти» і натисніть «Забули логін / пароль?»

Введіть код підтвердження, надісланий на Вашу електронну пошту, на веб-сторінці Програми лояльності, і натисніть «Продовжити».

Після введення коду, Вас буде перенаправлено на сторінку, де зможете створити новий пароль. Потім Вас буде перенаправлено на сторінку входу, куди зможете увійти, використовуючи свою адресу електронної пошти і новий пароль. Ви також отримаєте електронний лист із підтвердженням зміни пароля.

 

Що таке дійсна карта?

Дійсною картою є будь-яка карта, пов'язана з Вашим обліковим записом, термін дії якої не закінчився.

 

Що таке підтверджена адреса електронної пошти? Як я можу підтвердити свою адресу електронної пошти?

Підтвердженою адресою електронної пошти є адреса електронної пошти, що зареєстрована в Програмі лояльності і яка пройшла процес верифікації. Ви можете підтвердити свою адресу електронної пошти під час реєстрації в Програмі лояльності, натиснувши на посилання підтвердження адреси електронної пошти у вітальному листі, надісланому Вам. Ви також можете підтвердити свою адресу електронної пошти, увійшовши до свого облікового запису і отримавши доступ до опції підтвердження електронної пошти в розділі (докладні кроки див. в наступних питаннях).

 

Як я можу підтвердити свою електронну адресу під час реєстрації?

Після реєстрації в Програмі лояльності Ви отримаєте вітальний лист з посиланням для підтвердження. Натисніть на це посилання, щоб підтвердити свою адресу електронної пошти.

Зверніть увагу, що посилання для підтвердження активне протягом 20 хвилин з моменту отримання Вами електронного листа. Якщо Ви не зможете натиснути на посилання протягом 20 хвилин, у Вас також є можливість підтвердити свою адресу електронної пошти через свій обліковий запис і параметри перевірки електронної пошти в розділі (докладні кроки див. в наступному питанні).

 

Я не підтвердив свою адресу електронної пошти під час реєстрації в Програмі лояльності. Як я можу підтвердити зараз свою адресу електронної пошти?

Будь ласка, увійдіть знову до свого облікового запису. Ви побачите вигулькову пропозицію для підтвердження своєї електронної пошти. Якщо Ви натиснете «Будь ласка, підтвердіть свою адресу електронної пошти», код підтвердження буде відправлено на адресу електронної пошти, який Ви використовували для реєстрації в програмі лояльності. Введіть код підтвердження і натисніть «Підтвердити адресу електронної пошти». Ви отримаєте повідомлення, яке підтверджує, що Ви успішно підтвердили свою адресу електронної пошти.

 

Що станеться, якщо я кілька разів неправильно введу пароль облікового запису?

Ваш обліковий запис буде заблоковано на 1 годину після 5 спроб.

 

У мене є кілька карт Ощадбанку. Чи можу я підсумувати бонуси, зароблені на всіх моїх картах, в одному обліковому записі?

Так, Ви можете підсумувати бонуси, нараховані на кілька карт, на одному обліковому записі. Ви можете додати до 4 додаткових карт на свій обліковий запис.

Перейдіть на http://bonus.oschadbank.ua

Крок 1: Увійдіть до свого в облікового запису

Крок 2: Натисніть на Мої банківські карти. Щоб додати карту, виконайте наступні дії:

Крок 3: Натисніть на знак плюс (Додати карту), введіть дані своєї нової карти, потім натисніть Продовжити

Крок 4: Ви потрапите на сторінку підтвердження з використанням технології 3D-Secure, де Вам буде запропоновано ввести код. Ви отримаєте цей код в текстовому повідомленні на свій телефон.

Зверніть увагу, Ви не зможете прив'язати карту, яка була раніше зареєстрована в Мої Бонуси у Вашому обліковому записі.

 

Термін дії моєї картки Ощадбанку закінчився / її загублено / украдено, і я отримав нову карту від банку. Як я дізнаюся, що бонуси нараховуються на мою нову карту?

Будь ласка, дотримуйтесь інструкцій вище, як додати нову карту до облікового запису. Ви можете видалити або скасувати прив'язку старої карти в меню Мої банківські карти.

 

Чи можу я змінити свій профіль і особисті дані?

Так, Ви можете оновити свій профіль і особисті дані, увійшовши до свого облікового запису на http://bonus.oschadbank.ua.

Після входу в систему Ви зможете управляти всією інформацією свого профілю, налаштуваннями і контактними даними. Учасникам рекомендується регулярно оновлювати інформацію в своєму профілі, щоб отримувати більше переваг від величезного розмаїття винагород.


 

Продукти платіжних карт Ощадбанку

 

Які види платіжних карт доступні в Ощадбанку?

Ощадбанк пропонує різні продукти платіжних карт для задоволення потреб наших клієнтів. Для отримання додаткової інформації телефонуйте 0 800 210 800.


 

Як дізнатися більш детально щодо отримання карти Ощадбанку?

Зателефонуйте за номером 0 800 210 800, відвідайте сайт www.oschadbank.ua або відвідайте будь-яке відділення Банку для отримання більш детальної інформації.


 

Де я можу знайти додаткову інформацію щодо переваг, комісій та витрат за картками Ощадбанку?

Зателефонуйте за номером 0 800 210 800, відвідайте сайт www.oschadbank.ua або відвідайте будь-яке з відділень Банку для отримання більш докладної інформації.


 

До кого мені звернутися, якщо у мене виникне питання щодо моєї діючої карти Ощадбанку?

Будь ласка, зателефонуйте в наш центр обслуговування клієнтів за телефоном 0 800 210 800.


 

Сертифікати

До якої дати мені потрібно використати сертифікат?

Сертифікат повинен бути використаний до закінчення терміну, зазначеного в Вашому сертифікаті.


Чи потрібно пред'являти сертифікат в магазині для оплати?

Так, Вам потрібно пред'являти сертифікат в магазині для оплати товару.


Чи можу я оплатити товар, що продається зі знижкою?

Остаточні правила використання сертифіката регулюються партнерською мережею.


Чи можу я обміняти сертифікат на гроші?

Ні. Сертифікат не підлягає обміну та поверненню.

 

 

Google Гаманець та Apple Wallet 

Чи можу я додати свій баланс бонусів до Google Гаманець або Apple Wallet?

Так, для цього потрібно увійти в Особистий кабінет в розділ Особистий профіль та натиснути кнопку Google Гаманець або Add to Apple Wallet.

Чи можу я додати придбані сертифікати до Google Гаманець або Apple Wallet?

Так, для цього потрібно в Особистому кабінеті в розділі Мої замовлення вибрати потрібний сертифікат, натиснути Детальніше, та натиснути на стрілку (кнопку завантаження сертифікатів).
Відкриється поп-ап, на якому можна вибрати варіант завантаження:
- кнопка Завантажити — завантажити у вигляді pdf-файла
або
- кнопка Google Гаманець або Add to Apple Wallet – завантажити до Google Гаманець або Apple Wallet

Важливо пам’ятати, що торгові мережі-партнери залишають за собою право регулювати правила використання сертифікатів і приймати тільки роздрукований варіант.

 

Інші питання

Що робити, якщо не прийшло смс-повідомлення з кодом для перевірки карти?

Натисніть на посилання «Не отримали одноразовий пароль по SMS». Якщо код все одно не прийшов, зверніться до колл-центру за номером телефону +38 044 379 28 75.

 

Що робити, якщо на мій Email не прийшов лист від Програми після заповнення профілю?

Перевірте папку "СПАМ". Якщо в ній немає листа, поверніться на сайт Програми, де у Вас також є можливість підтвердити свою адресу електронної пошти через свій обліковий запиc і параметри перевірки електронної пошти в розділі (докладні кроки див. в розділі Керування моїм обліковим записом, п.6).

 

Що робити, якщо Ви не можете зайти в особистий кабінет на сайті Програми?

Переконайтеся, що всі дані введені правильно. При введенні паролю перевірте мову розкладки та чи не натиснута кнопка CapsLock. Якщо це не допомагає, натисніть на посилання - відновити пароль.

 

Що робити, якщо картка не пройшла перевірку під час реєстрації?

Це говорить про те, що справжність картки не підтверджена або функція 3D Secure не активована. Для її активації необхідно звернутися на гарячу лінію банку за номером 0 800 210 800. Якщо функція активована, можливо, була допущена помилка при введенні даних картки або термін її дії закінчився. Перевірте термін дії Вашої картки або зверніться до Вашого Банку для з'ясування точної причини.

 

Що робити, якщо в профілі помилково вказано неправильні дані?

Для зміни даних Вашого профілю Вам необхідно зайти в Ваш обліковий запис на сайті Програми. В розділі «Мій профіль» - ввести оновлені дані у відповідні поля і натиснути кнопку «Зберегти».

 

Чи можу я передати свій подарунковий сертифікат членам своєї сім'ї або друзям?

Ви можете передати Ваш подарунковий сертифікат будь-кому, але пам'ятайте, що сертифікатом можна скористатися лише один раз.

 

У мене немає доступу до сайту. Чи можу я обміняти бонуси на сертифікат на авіаквиток/бронювання номеру в готелі/ оренду авто/ по телефону?

Обміняти бонуси на авіаквиток, бронювання номеру в готелі, залізничний квиток або сертифікат Ви можете виключно на сайті Програми в своєму обліковому записі. Менеджери нашої служби підтримки не мають доступу до здійснення будь-яких дій у Вашому обліковому записі.

 

З якої пошти здійснюються маркетингові комунікації по Програмі лояльності Мої бонуси? 

Відправка маркетингових комунікацій здійснюється з bonus.oschadbank@loyalty.services